:)

Sista dagen innan en ledig dag! Imorgon har vi tagit en dag av for att bada med delfiner ( det jag gav till Morgan i fordelsedags present) Jag Michaela Morgn och micke aker till Rockingham imorgon bitti, jatte tididgt, en timmes bilresa och vi ska vara dar klockan 7 pa morgonen. Efter det har vi planerat att stanna i Rockingham och kolla runt lite och ata lunch, ser verkligen fram emot det.
  Ser aven fram emot Langfredagen, pa dagen ar det en fotbollsmatch, arbetarna pa Mighty quinn mot kunderna.. Haha det kommer nog bli jatte kul. Efter det har vi en paskmiddag hemma i varat hus. Ian och hans flickvann kommer, Gavin och traysy, och tre stycken fran Mikes jobb.. Vi ska faktiskt ata kraftor som forratt :)
Nej nu vantar gymmet!

Kommentarer
Postat av: syster

delfiner, gud så mysigt! lova att klappa från mej också. här hemma har de äntligen blivit vår, förutom solen är det bara en sak som fattas, min syster! och sluta vara så ambisiös där nere i värmen, jag får lite ångest inför beach 09 ;D

PUSS!

2009-04-05 @ 12:16:51
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: anna

låter som i en film, bada med delfiner... :)

2009-04-05 @ 17:38:56
Postat av: mamma

hallå..tagit en "dag av,"(day off) det heter ledigt, börjar du tänka på utrikiska..../ kärlek mor / l-g

2009-04-09 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0