Fredagen den 3dje

Jag art nog en av de lataste bloggarna.. Men nu tar jag mig i kragen och skriver lite kort.. Pa vara lediga dagar gjorde vi inte myclket  alls pa mandags var vi nere pa stan och shoppade och drack vin pa en uteserverig, hur mys som helst :)
Pa tisdagen gjorde vi inget alls.. Kopte mat och kollade pa den nya Bond, helt totalt vardelos, jag bade somna och sedan gav jag upp, usel!
  Jag har fatt tillbaka pa skatten 4500;- hur bra som helt! Min morgon kunde inte borja battre, sag smset av mor min och ett leende satte sig fast pa lapparna och kommer nog inte forsvinna pa ett bra tag! :)
  Michaelas pojkvan har kommit nu ocksa, godis, godis, godis!! Och lite kopparbergs ocksa men for mg ar det ovesantligt i jamforelse med godiset.. haha...
  Nej nu maste jag aka till gymet.. Ska an en gang forsoka bli batte pa att uppdatera.. Forvanta er inget genombrott ;)

Kommentarer
Postat av: syster

hoppas du har det bra där nere, vet du när du kommer hem? jag saknar dej!

2009-04-04 @ 10:23:37
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0