Goodfriday

Igar var det Good Friday.. Det var en fotbolls match mellan kunderna och arbetarna fran The mighty Quinn.. Men sa fort jag bara tanker pa den matchen kokar jag inombords! Tjejer var namligen inte tillatna att spela, och en sadan sak kan gora mig skit sur..! Varfor kan inte jag fa spela som ar 5 ggr battre en 25% pa planen? Jo for att jag ar tjej! Nej Ush vad arg jag var, och ar. Tjejer var inte tillatna att spela men de kunde ta in en skitunge pa 8 ar och lata honom spela?! Jag kan faktiskt forsta om vuxna man vill spela fotboll mot varandra och vara serigosa utan tjejer men nar halften av spelarna hade svept 3 eller fler ol och de tar in en ungjavel pa 8 ar kan jag faktiskt inte forsta varfor de inte later tjejer spela! Jag klarade inte ens av att vara kvar dar eftersom jag kande mig sa himla diskriminerad..  Nagot som var skont iaf var att alla jag jobbar med  inte hellar forstod  varfor vi tjejer inte fick spela och tyckte det var helt sjukt.. Nej nu ar det dags for amnes byte innan jag tappar humoret idag ocksa..
   Middagen pa kvaller var iaf jatte bra! Det fanns faktiskt lite svenskt pa bordet sa som rodbetssallad, agg och kalles kaviar och Karleksmumms som efterratt.. Valdigt uppskattat alltihop!

  Idag jobbar vi.. Ush jag har ingen lust alls att jobba, vill inte traffa de manniskor som organiserade gardagen.. Ush!
Jag har fatt min nya kamera fran Sverige, den ar helt sjukt bra. Fraga mig inte varfor men jag har fatt den nyaste nyaste kameran eftersom min andra gick sonder.. Valdigt generost av Olympus och tack vare min kara mor! :)


http://www.facebook.com/album.php?aid=85992&id=71651

Kommentarer
Postat av: mamma

nu förstår jag samtalet i går(lördag).< håller med dej om fotbollen.. kulturkrock???? kickade molgan boll??? bra att du gillar kameran. lite fest är i nynäs i dag L-G fyller år i dag, och JAG fick en resa(??) / puss å kram från din mamma

2009-04-12 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0