Onsdag = Mandag

Idag ar det varan mandag, borjade jobba efter tva dagar ledigt.. Kommer nog jobba non stop fram tills nasta fredag for att kunna tjana sa mycket pengar som mojligt innan varan resa :)
  Filmen maste jag nog saga var sadar, 1/5 var tystnad och jag gillade inte slutet.. Men det var vadigt underhallande att titta pa filmen pga att den var svensk.. Borjade faktiskt skratta for mig sjalv nar de spelade gyllenetider i bakgrunden.. Men det var en helt okey film maste jag saga.. Middagen innan var helt underbar, varan chef stod for bade filmen och middagen.. Notan for middagen slutade pa 205 dollar vilket for mig ar en formagenhet for att lagga pa en maltid.. Men gott var det maste jag saga gott folk.. 3 forratter vi delade pa och varsin stod huvudratt plus att vi delade pa en flaska vin + en varsin drink.. Mumsigt men dyrt :) 
Idag har vi varit pa IKEA och kopt kaviar till mig, Morgan var sa generos att han till och med skjutsade mig till IKEA innan frukost sa jag kunde ata agg och kaviar till frukost ;) haha.. 2 tuber kavar, det var allt i shoppingkorgen..! Efter det var det gymmet som gallde.. Svett och omma kroppsdelar (efter sguashen igar, Fy bubblan!)
Nej nu ar det dags att ga till sangs!

8 dagar kvar till Ex mouth...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0