Svensk bio

Ja tro det eller ej men vi ska faktiskt pa svensk bio ikvall, jag, Morgan, Mike och Karl ( tva av vara chefer) haha lite lustigt men de laste i tidningen att det ar en svensk film som visas pa bio sa de fragade oss om vi ville ga. Det ar Lat den ratta komma in, den ska tydligen vara bra. Men den ar laskig, tror den klassas som skrack och jag ar inget fan av skrack sa vi far se hur detta gar. Vara chefer ska bjuda oss pa middag innan sa det kommer iaf bli trevligt :)
Det hander inte sa mycket nytt i mitt liv for tillfallet, vi jobbar fortfarande 5 kvallar i veckan och pa dagarna gar vi till gymmet eller later oss i solen. Inte sa handelserik men mycket bekvamt ;)
Pratade med min kara mor har om dagen pa skype, Sa mysigt, vi pratade over en timme, sa himla skont!
Nu ar det 9 dagar tills vi aker, ser fram emot det sa fruktansvart. Har tyvarr fatt reda pa att det kostar 380 oz dollar per person att simma med valhajar.. Valdigt dyrt sa vi vet inte om vi ska gora det, men jag ar sa fruktansvart sugen..! Detta ar an av de fa stallerna i varlden man kan gora det och min kamera skulle vara perfekt.. An sa lange har jag och Morgan sparat ihop 260 dollar i dricks vilket resulterar i att priset reduceras till 250 dollar per person men det ar fortfarande ungefar 1500 kr. Men om jag far gissa kommer vi nog gora det iaf. Det skulle vara en sadan haftig upplevelse!




Nej nu kommer det snart och hamtar upp oss. Puss& Hej

Kommentarer
Postat av: mamma

va hejit att se på svensk film. vad skönt för er att komma iväg på en semestertripp. husbil, trevligt sett att resa! och jag tycker att den resan är väldigt prisvärd.hoppas alla mår bra. var rädd om dig. skypa på fredag förmiddag(sv tid)??

ååå vad jag har tänkt...svårt svårt.,det finns lösningar på allt/ puss å kram mamma

2009-04-28 @ 20:30:14
Postat av: Janna

Tjena Jessica!

Det var inte igår. Gud vilket härligt liv du verkar leva just nu, har kikat på dina bilder och läst lite i bloggen och det verkar ju underbart! :) Hur länge ska du vara i Australien? Har du tänkt att stanna eller blir det bara i nåt år? Hur kom det sig att du hamnade där?



Jag håller på med ett skolarbete just nu som handlar om Australien. Vi har fått "ärva" en hästgård i sydvästra Australien och våran uppgift är att ta reda på allt om landet och våra möjligheter att driva denna gård. Just nu har jag fastnat lite i en fråga. Det handlar om vad Australiensarna äter, jag antar att du har koll på det? Då menar jag hur en helt vanlig dagsmeny kan se ut, dvs. frukost, lunch och middag. Vore jättesnällt om du kunde skriva ner några rader av dina erfarenheter av australiensisk mat :)



Ta hand om dig, så hörs vi! :)

Kram Janna

2009-04-29 @ 10:10:00
URL: http://janna.gt-r.nu/blogg
Postat av: syster

JESSICA!!!!! för de första vill jag säga att nu har andreas köpt en iphone så nu kan vi skypa tillsammans. Andreas, pappa och jag ser fram emot att prata med dig! säg tid och datum, vi saknar dig allihoppa! Jag berättade för andreas att du hälsade och att du och morgan förmodligen skulle komma hem, då började han direkt prata om att han skulle ta med morgan på race med bilen (så det är bäst för honom att han tycker det är lite kul med bilar). Jag vet inte om du sett filmen the fast and the furious? men typ en sån sportbil har andreas, en bäbisblå en! Om låt den rätte komma in, vi har läst den i skolan och sen gick vi på bion! de var många sömnlösa nätter efter det, trodde Eli satt på fönsterbrädan eller låg under sängen och blödde, vem vill bjuda hem henne?

jag saknar dig massor och det låter som att du har det toppen!



massa hälningar till ms. & mr.ekström-waker från fru och man bjurström-ekström!

2009-04-29 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0