Rottnest

Nu har jag varit riktigt dalig pa att uppdatera.. Sa vad har hant?
Vi jobbade mellan onsdag och sondag, dessa dagar kan jag val inte saga att vi gjorde sa varst mycket forutom att ligga i parken och last bocker, har faktiskt borjar lasa The Game, en gammal van sa en gang till mig att den var bra men da ville jag inte tro pa det, ack sa jag bedrog mig.. Sen gar vi ju till gymmet lite titt som tatt.. Det ar typ allt, haha.. Inte allt for invacklat liv just nu...
Men de senaste tva dagarna har faktiskt varit riktigt fullbokade och roliga, vi akte namligen till Rottnest Island pa vara dagar som vi var lediga (Mandag och tisdag).. Allt var emot oss denna resa, vi fick ingen taltplats sa vi var tvungna att sova pa hostel med 4 andra, nar vi bokade biljetten till farjan sa tanten i luckan "Bara sa ni vet ska det bli jatte daligt vader imorgon", jag glomde mitt minneskort till kameran hemma, nar vi skulle hyra cykeln som planerat hade de ingen tamden cykel kvar.. Jag tror det var allt.. Men sakta men sakert andrades varan otur, vi fick ta tva singel cyklar och trampa runt pa ( dock inte hela on skulle ta 4 timmar fram och tillbaka utan stopp) sa en cykeltur pa 4 timmar lite har och var rackte for oss.. Maste bara saga att jag har aldrig varit sa om i baken forut, det ar inte musklerna det ar likson blamarken!
Tyvarr va nattlivet lika trakigt som en tv med myrkrig pa, sportbaren var bara oppen pa helgerna och ons hotellbar stangde klockan 22.. Men det stoppade inte mig och Morgan ;) Vi hade laddat upp med 3 flaskor vin.. Tyvarr fumlade vi oss "lite" och tappade bort nyckeln till bade cykeln och hostlet pa vagen hem + att Morgan gjorde en singelvurpa pa en tamdencykel, haha.. Valdrigt enkelt att skratta at de nu men att tappa brt nycklarna var inte sa kul da men vurpan var av hogklass speciellt nar man fatt hora innan "Tro det eller ej men jag har tagit en cykelkurs under min kriminalutbildning".. Som tur var hittade jag nyckeln dagen efter, ar sa angslig over saker sa jag kunde inte sova pa morgonen, sa jag var helt enkelt tvungen att ta en cykeltur och 200 meter fran hostlet hittade jag dem :)
Vi sag helt sjukt manga Qoukkas, rattliknande djur men samtidigt paminner de om Kangerus.. Michela som varit pa on innan sa att de fick ga i nastan timmar for att hitta dem.. Sa jag hoppades verkligen pa att fa se en men jag sag inte en jag sag 100 tals..! Eftersom det ar manga backpackers pa hostel var de overallt tjocka och glada och lat manniskor mer an garna klappa den :) De kom aven ut annu mer under natten, det var overallt, som  inkraktarrattor! Jag och Morgan var serigost nara pa att hora over dem pa vagen.. Men kul att se dem var de!
Inget daligt vader var det inte heller, solsken bada dagarna och omkring 26 grader varmt, sa jag vet inte vad den dar sur tanten i biljettluckan mummlade om :)
Nej nu ska jag vacka Morgan, gymmet och en omgang squash vantar



Lite bilder fran varan tripp:
http://www.facebook.com/album.php?aid=88160&id=716516905&l=c9edf0015a

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder. Nu har vi nästan lika fint väder som dig där under. Hoppas allt är bra med er, här är allt som vanligt. P o K

2009-04-26 @ 11:20:33
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0