Åter till civilisationen

Det har varit alldeles för mycket att göra de gångna veckorna så jag har inte haft tid att skriva helt enkelt. Morgan har varit här i tre veckor och vi har både hunnit med Lettland och Gotland och några stockholms tripper. När Morgan hade 3 dagar kvar här i Sverige kom mina kära Ex-sambos Michaela och Anna, så det har varit fullt drag här ett tag. Men nu är jag ensam igen.
När Michaela och Anna var här kändes de nästan som gamla tider på Yxvägen (gymnasietiden) När vi inte ens lyckas att göra falukorv och stuvade makaroner finns det inget annat att göra än att bara skratta åt situationen. Nostalgi varning på hög nivå!

Mina planer inför de kommande veckorna är ganska oklara än så länge. Jag ska umgås med min vän Zandra och börja planera för min Kanada resa. För er som inte vet de än så kommer jag nog åka snart inom de kommande månaderna. När är fortfarande oklart. Men jag har fått mitt visum så det är upp till mig när jag känner att det är dags.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0