Dåligt samvete..

Ush va man blir lat fort. Jag tyckte jag var ganska ambitiös i Australien och gick på gym och cyklade runt, men så fort jag landade i Sverige så försvann all den motivation jag hade. Goda nyheter är iaf att Morgan har kollat upp hur mycket ett gymkort i Kanada kommer att kosta och det skulle gå på 2800 kr för ett år, men då ingår gym, löparbana, pool, klätterväggar + Squash. Det är ett måste när jag anländer! Förhoppningsvis kan man ta bussen dit så jg kan gå precis när jag vill och inte bara när Morgan kan köra mig. Men tillbaka till nutiden hoppas jag pa att jag snart kan gå på gymmet här hemma med Uffe, annars kommer jag nog förvandlas till en säckpotatis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0