Jag antar att det är läggdags nu..

 Jag har faktiskt inte gjort något vettigt alls idag, förutom att städat, ganska mycket för en gångs skull. Antar att det är hälsosamt att göra det ibland också. Funderat har jag också gjort, men tyvärr blir man ju inte vettigare för de..
Imorgon ska jag iaf ta en promenad ner på stan, ska försöka hitta ett par nya bågar. Inte bara ett par som jag använder i min ensamhet utan ett par jag faktiskt vågar vistas utomhus med. Det kommer inte bli lätt! Förra gången jag gav det ett försök fann jag två par som jag verkligen tyckte om, men eftersom jag tyckte om båda paren lika mycket kunde jag inte välja, vilket resulterade i att jag inte köpte några. Jag känner mig själv för bra och jag vet att jag skulle ha ångrat mig och önskat att jag hade köpt de andra paret..
Så imorgon hoppas jag att jag kan falla för ett par, annars blir det trubbel igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0