13 dec ocksa kallad Lucia

Idag har jag kopt austronat-glass, klatt en gran, blivit medlem i svenska foreningen, kollat pa ett lucia trag, atit lussekatter+mjuk pepparkaka, varit med i ett lucia tag och kollat pa en urtrist film. Det ar min dag fran borjan till slut.

Austronatglassen kopte jag pga att vi ska kopa en present (alla medlemar i familjen Waker+jag) for mindre an 70 kr och sen lagga dem i en sack och, ja ni vet fa en slumpmassig vald present. Och ovanligt ar det val med austronatglass, sa jag tankte vem vill inte ha det i julklapp :P (den ar faktiskt torkad och jag tror serigost att de ater sanna uppe i rymden, det var namligen lankar till NASA och nagon regerings hemsida pa baksidan) Fiffigt Jessica!

Jag var ju med i luciataget som upptradde infor IKEAs medarbetare.. Vi var 8 stycken "vuxna" och en 3aring och 250 stycken i publiken, snacka om nervos jag blev nar vi klev in i rummet.. Jag hade forvantat mig ca 50-75 men ack sa jag bedrog mig.. Det gick iaf nagelunda och alla apploderade i slutet (och mitt i for den delen) sa jag hoppas att det var ett bra tacken :) Efterat fick jag reda pa att IKEA ger oss ett varsit presentkort for att vi stallde upp som "underhallning", jag vet inte pa hur mycket men jag hoppas pa de basta :)

Nej over and out! Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

ja herre gud ,jag fattade inte vad jag läste, glass till en julklapp????, tänkte;nu är hon väl ute å cyklar med ihop blandningen av svenka å engelska, men tji fick jag den va ju torkad!!!,,hur vanligt som helst,,skulle va kul att få smaka... du fattar vad jag menar va? Nu har även vi (lite lite)snö och minus grader.Inget nytt under solen här inte. Vi ses väl snart/ kram mamma

2009-12-14 @ 19:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0