Det var ett tag sedan..

Nu ar jag tillbaka.. Det var ett par dagar sedan sen sist, men det har varit mycket att sta i. Jobb den 21-23, Ledig den 24 da jag gick till frissan, blev valdigt nojd maste jag saga, sedan hem till Pappa Briens hus dar vi ordnade lite infor den 25 (de firar ju namligen julafton pa fel dag har). Den 25 vaknade vi runt 9 tiden da vi oppnade paket, fick et par super fina stovlar (jag hade pekat ut dom sjalv;) av Morgan +matchande mossa och vantar och en vattenflaska, av Danielle fick jag en planbok, av Cathryn en tjocktroja, av Brien, Liz och Richard fick jag klippningen/fargningen, badskum, korkskruv, strumpor, en till troja. Och jag fick till och med en present fran mormor och morfar Waker en tval och lite pengar. Blev jatte overraskad av alla paket, hade inte forvantat mig en enda.. Morgan blev glad over solglasogonen och Lululemon byxorna jag kopte till honom. Tyvarr han inte paketen fran sverige komma i tid, jag antar att de har en hel del att gora nu i juletider.. Men batre sent an aldrig :)
   Den 26 akte vi tidigt pa morgonen till Saskatchewan (5 timmar fran Calgary) dar Morgans slakt bor, traffade morbroder, mormor, morfar, kusiner, mostrar och gud vet allt, de har en ganska stor slakt om jag ska vara arlig. Det bodde pa en farm mitt ute i ingenstans men det var mysigt. Morgans kusin har nyligen (8 manader sedan) fatt en liten bebis, jag kan lagga upp bilder lite senare men jag maste saga att den var hur gullig som helst :) Jag har forresten skutit med ett gevar for forsta gangen i mitt liv, vi gick ut pa bakgarden och skot lerduvor tror jag de kallas, jag missade bada forsoken men det var kul enda ;)
   Sa nu ar jag hemma igen och borjar jobba om en timma.. Hua, skulle inte ha nagot emot att vara ledig ett par dagar till, men som tur ar jobbar jag tre dagar nu och sedan ar jag ledig 3 dagar, inte helt fel.
  Det kanns som om det har hant sa himla mycket de snaste dagarna men nar jag val sitter har och ska komma pa det ar allt som bortblast. Ah jag far val aterkomma om jag kommer pa nagot nytt :)
Nu ar det dags for frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0