3 december

Igar.. Jadu va hande igar.. Jag fick ett mail! Ett mail som var valdigt valkommet sa har i borjan av december. Det var namligen fran den svenksa foreningen har i Calgary.. Jag skcikade namligen ett kort mail har om dagen och skrev att jag var intresserad av att traffa andra svenskar har i Calgary.. Och sa fick jag svar igar, inte bara ett utan tva svar. Ett fran en tjej vars namn var Krestin, hon sa att jag ar valkommen att fira lucia med dem pa IKEA, alltsa vara med i luciataget. Det tyckte jag var en kul grej sa visst tackade jag ja till det, problemet var bara att jag sag mailet en dag forsent och de hade traningen i tisdags. Men senare oa kvallen pratades vi vid och hon sa att de har en traning nasta vecka ocksa och att det inte var forsent att haka pa :) Det andra svaret var fran Skandinaviska skolans ordforande som att att det inte hade nagra avlonade positioner pa skoplan for tillfallet men om jag vill volontar arbeta sa okar chanserna att jag kan fa ett jobb om en position dyker upp. Sa ar vart att funder pa :)
Jag jobbade aven mellan 11-2. Kort dag, det gor mig ingenting just nu :) Efter det gicka jag hem och jag och Morgan sloade i nagon timma innan vi akte ivag pa julhandling.. Vi hittade ingenting, typiskt. JAg maste aven hitta en klanning tills pa nyars afton, en svart cocktailklanning ar det bestammt att vi maste bara.. Jag forsoker overtala Morgan att han ocksa ska jobba pa nyar, de behover namlgen nagra killar uppe i tornet ocksa, men han funderar fortfarande pa det.. Hoppas att han vill, da kan vi ju fira nyar pa satt och vis tillsammans.. Iaf kyssas pa 12 slaget :)




Movembermustachen :P


Kommentarer
Postat av: Pappa



Låter kul med lite svenska kontakter. I morgon åker vi ned och rider lite kamel o slappar en vecka. Vi hörs på tel. Kram Ali Babba

2009-12-03 @ 19:43:17
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0