Jaha.. De va det de..

Idag har jag spenderat over 3000 kr (ah vilket dalgigt samvete jag har!) Da kanske ni fragar vart dom pengarna tog vagen, da kan jag svara pa kortare an 3 timmar var det borta! Gym kort for 2 manader + startavgift (pa ett gym som ligger 200m fran lagenheten, valdigt smidigt :), (svindyrt)portot till nagra julklappar till familjen (tyvarr fick jag reda pa att de kommer ta 2 manader innan de anlander, om jag inte var villig att betala over 500 kr per paket, da skulle minsann vara dar inom 15 arbetsdagar (vilket betyder att de missar julafton i alla fall.. Jag hoppas ni haller med mig om "Battre sent an aldrig", Forlat) En julklapp till Morgan, ett spa paket som jag och Liz kopte till varandra (Det var ca 85% rea. Hade kostat 450 dollar, kostade 60 dollar (ca360kr). I paketet ingick manicyr, klippning, lite slingor, styling, vaxning och ansiktsbehanling i 30 min + att alla pengar dom fick in gick till brostcanser fonden.. Och sist men inte minst lite mat och poff sa enkelt var det..   
   Nu ska jag lagga mig i sangen och tycka lite synd om min bankkonto som ar valdigt mycket magrare efter dagens inforskaffningar.





Suck!


Kommentarer
Postat av: syster

ni får nog ha överseende med fam. ekströms klappar också! Puss

2009-12-15 @ 11:23:55
Postat av: mamma

Det kostar att ligga på topp( nä jag bara skoja,) självklart är du värd allt det du kostat på dej, pengar kommer pengar går, huvudsaken att du mår bra. / p:k mamma

2009-12-15 @ 18:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0