Julshopping

Idag har vi varit och julhandlat igen.. Denna gang spenderade vi mer pengar, nu kanske ni tror att det var en lyckad julshopping, men da tror ni fel. Jag fann namligen bara saker till mig sjalv, haha.. Jag kopte en nyars klanning, eftersom jag jobbar i Calgary tower sa kommer dresscoden vara lite mer fancy sa jag var tvungen att inforskaffa mig en ny svart cocktailklanning. + att jag har tjatat pa Morgan under en langre tid att vi maste kopa en extarn(tror att det stavas sa) hardisk och lagga over alla vara resebilder pa sa att vi har en back up om datorn skulle ga sonder, sa vi inforskaffade oss en smidig liten hardisk for (480 kr, 250GB) idag, vet inte om de var en bra deal men den var liten och behandig och rymmer mer an vad vi nagonsin kommer att behova :)
Sen gick vi och kolla pa bio, vi lyxade till det med 3D och sag A Christmast Carol. Ni vet den nar historien som visas runt jul om den snala/elaka (vet inte om det ar nagon slakting till kalle anka) men det ar iaf en anka som ar valdigt snal och sa blir han hemsokt av tre andar, en fran forr, nutid och framtiden. Men denna film var mer for aldre, jag rock till och med till nagra ganger :P Men den var faktiskt helt okey..

Ebeneezer Scrooge (den elaka/snala ankan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0