Trafik, Paket och Boxning.

I mandags gjorde jag ingenting, som sagt var Morgan sen till jobbet och dundrade ut vid 7.15 tiden efter det gick jag tillbaka till sangen och holl den sallskap fram till klockan 11. Efter det gick jag upp och kikade pa datorn i nagra timmar, de ar ressmidning pa gang, aven fast jag skulle forsoka halla mig till efter jul :P Klockan 3.30 kom Morgan hem och vi begav oss till gymmet klcokan 4.10 vanligtvis tar dte 15 min max 20 denna dag tog det 50! Det kanndes som om det kunde gatt fortare att cyckla. Det var ett hemskt vader utomhus, det sno/regnade och blaste i en sadan himla hastighet.. Val framma tranade vi lite, sen hem till annu en film "funny people" Faktiskt ganska rolig :) Det blir som sagt valdigt mycket filmtittande eftersom vi inte har nagra tv kanaler.
Igar jobbade jag mellan 10.30-2.30, en lagom dag. Gick hem och sen akte jag och Morgan och julklappshoppade lite, vi kopte kladkrokar till Dannielle. Sen bar det upp till Hawkfordhuset (som vi nu mera kallar hans pappas hus) for middag med pappa Brien. NAr jag kom till huset lag ett stort och valfyllt paket pa bordet! 5 tidningar, godis, harsnoddar & harnalar, 3 lotter (vann 20 kr pa en) och tva chockladkalendrar. Det tackar jag for mamma! :) Det ar sadant som lyser upp i hostmorkret (inte for att jag kan saga att det ar morkt har, sol nastan varje dag faktiskt:)  Och som avslut pa dagen akte jag och Liz pa boxning.. Vi korde mer styrka an kondition, vilket var valdigt hart, men man kanner sig valdigt ducktig efterat :)
Nej nu maste jag gora mig iordning for jobbet. Jobbar namligen klockan 11 idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0