Tro det eller ej, det ar den 20 dec?!

Da var det sondag igen..
Igar var jag ledig. Morgan jobbade. Sa jag pratade med mor min i en timma pa telefonen efter det gjorde jag min super sandwich, ska visa er nagon gang, haha. Sen begav jag mig till gymmet. Den otroligt langa promenaden pa 200 meter sen var jag dar. Spenderade troligtvis ca 1h dar inann jag begav mig hemmat. Och tro det eller ej men pa de 200 meterna jag har att ga hem sag jag Liz sittandes pa ett cafe sa jag gick in och smapratade med henne i 1.5 timme innan jag tog mig i kragen och  gick hem och duscha. Efter det blev det speedshopping. Kopte en present till Morgan fran mamma, present till Cathryn och Danielle och en till till Morgan faktiskt, det ar han vard ;) Sen akte jag hem och jag och Morgan akte till Classic Jack's och at lite mat inann det var dags for en film, men jag somna. Det var mig dag :)
   Idag har jag ingen aning om vad jag ska gor afaktiskt. Jag maste hitta en present till Morgans mamma och pappa, men jag har ingen aning vad dom kan tankas vilja ha. Klurigt det dar. Fick faktiskt reda pa en annan julklapp jag kommer att fa/har fatt det var fran mamma Liz, hennes pojkvann Richard och pappa Brien, pa torsdag ska jag ga till en harfrisor och farga/klippa haret, det var min julklapp. Jag ser sa himla mycket fram emot det. Jag gar med uppsatt har hela tiden for att forsoka dolja de underliga fargerna jag har i haret. Saken ar ju den att jag var blond i somras pga solblekning, nar hosten kom sa borjade en morkblond utvaxt komma, sa smart som jag trodde jag var fargade jag hela haret ljusbrunt for att jag trodde att det skulle matcha min utvat, men ack sa jag bedrog mig.. Sa just nu ar mina toppar halvblonda (det var namligen bara toning, tor jag) mitten av haret ljusbrunt och utvaten morkare.. Herre gud, svart att forklara men otroligt hemskt ar det.. Sa det var en valdigt uppskattad present, aaah jag ser sa himla mycket fam emot tordag!
   Nej jag borde ta tag i mitt liv och gora nagot av denna dag.. Men det ar ju trots allt sondag och det betyder ju vilodag. Sa det sa..

Kommentarer
Postat av: Nörd #2

Hola Chica! ;)

Hoppas allt är lugnt där jätte långt borta du är.. ;) haha lite nyfiken, du är inte sugen på att göra en "Britney" då?? Bara kom upp i skallen, kanske skulle vara nått?? hahaha skämtåsido ;) du måste berätta sen hur det är att fira jul där borta till skillnad hur det är hemma ;)

Ha de gött ;)

Kram Nerd numero dos ;)

2009-12-21 @ 11:24:53
Postat av: Eivor

Jag önskar er en riktig GOD JUL. Tack för hälsningen.Egypten magen ganska OK nu.Semester i ishotellet Jukasjärvi nästa gång!!! Garanterat utan baciller tror jag.Ha det bra.

2009-12-24 @ 21:51:14
Postat av: Susann Billberg

Hej,

Din pappa är här hos oss och meckar.... som vanligt : )

Han undrar hur du har det ?

Det ser ut som du har skitkul... när man kollar bilderna

Ha ett gott nytt år !!

kram Rydholmarna

2009-12-28 @ 17:15:12
Postat av: pappa

Gott nytt år. Nu måste väl våra paket ha mötts på väg till varandra, jag är nyfiken vad som finns i

Vi hörs på telefon i helgen. Kram

2010-01-01 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0