13 timmar & 35 min..

Idag var mina planer att gå på systembolaget och införskaffa lite svenska alkoholhaltiga drycker. Men de enda cidrarna de hade var päron och skogsbär, så de fick duga.. Har nämligen fått förfrågningar av Kanadensarna om jag kunde ta med lite Kopparbergs, dom är tydligen helt galna i det men de finns varken i Kanada eller OZ (se hur duktig jag är nu Viktor ;)

Jag har även hälsat på Jesper idag.. å varit på en shoppingrunda på stan :)

Åh jag har ätit den godaste middagen på väldigt länge! Oxfilé, potatismos och tomat med ost på planka.. Smarrigt värre, detta serverades även med ett gott australiensiskt vitt vin till.. För att inte tala om den otroligt goda semlan från Mullers till efterrätt!

Nej nu måste jag sova.. Sista natten i min säng! Njut Jessica, Njut!

Kommentarer
Postat av: anna

ÅH! har så dåligt samvete, klantanna! Satt hela kvällen igår och tänkte på det där himla sms:et! Men är man glömsk så.. Hoppas resan gått bra:) Hälsa till alla dina nya vänner puss och kram

2009-02-05 @ 22:30:31
Postat av: mamma

ja,jessica äntligen kom du iväg efter allt krångel med både det ena å det andra...tack för smset, blev det massage eller naglar? hur fördrev du alla timmar? hoppas att dina presenter (molgans)sprider lite glädje. take care/ love from ma and lars-g

this is a hälsning from sweden(hi hihi)

2009-02-06 @ 19:22:45
Postat av: Zandra

Hallo my dear!

How are you?

Har du kommit i ornding? Vad sa Morgan om sverigekallingarna och cidern? Jag tänker på dig. Jag vet inte om smsen kommer fram när jag skickar?

Hoppas att du har det toppen. Ta hand om er! Puss o Kram

2009-02-07 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0