Antligen

Igar blev det en lugnt kvall hemma med Mike och Chloe, det var tankt att vi skulle ga pa yoga men 1 timme innan sag vi att det inte var nagon 19.45 klass pa onsdagar, sa da tankte vi att vi kan ga till pubben Morgan jobbar pa och ta nagot att dricka, men jag hade en sadan huvudvark att jag faktiskt var tvungen att saga att jag ville stanna hemma, vilket resulterade i att de kanske efter och insag att de inte heller orkade.. Sa det blev en lugn hemmakvall med Vanner, America Idol, Animal Cops in South Africa och Sex in the city, skon och lugn kvall...
Idag har jag och Morgan inforskaffat oss ett eget internetstick (Michaela du ingar saklart nar du kommer) de kostade 700 kr mestadels av de var sjalva sticket som kosta, sen kommer de kosta 150 kr i manaden sa de delat pa 3 ar overkommligt. =)
Ikvall ska det iaf bli Yoga, ar lite nervos om jag ska vara arlig, har till och med fatt traningsvark av att kasta varan nya boll som studdsar pa vattnet med morgan. haha snacka om att de fa muskler jag en gang hade ar borta nu..
Ni kommer inte tro detta, vi har sett maneter som jag visade bild pa men ocksa en Delfin, vi var hundra pa att det var en haj eftersom fenan bara stack upp, som tur var var vi inte i vattnet nar vi skaade denna varelse, men efter att vi sag att Lifegurarden simmade ut till den med en surfingbrada kunde vi lugna oss. Men inte nog med det, igar nar jag och Morgan akte till stranden sa sag jag helt plotsligt en stor svart skugga i vattnet, det visade sig vara en argsing stingrocka!!! Aven denna gang hade vi turen att vara pa stranden, och Morgans lugnande kommenter: Dom ar inte dodligt farliga, de bara sticker an... Jo men visst, krokodiljagaren dog av dem!!


En sot skoldpadda som forsokte bita min kamera pa akvariumet

Kommentarer
Postat av: anna

Vilken läskig sköldis! Trodde först att det var något skumt obehagligt australienskt djur! :P lycka till med yogan, det blir nog kul :) puss

2009-02-12 @ 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0