Im gay by the way..!

Igar var faktiskt forsta gangen jag gick till jobbet och inte var nervos. Men det andrades snabbt eftersom jag markte att nagot var valdrigt fel nar jag klev in i pubben, jag kunde dock inte satta ord pa vad det var men nar nagon sager att det ar stromavbrott var saken sjalvklar.. Nagon som jag snabbt kom att tanka pa var att kassaappaaterna inyte funkade, vilket resulterar i att jag inte vet nagra priser.. PANIK! Men efter happy hour kom elen tillbaka efter 1.5h...
Det skedde en helt sjukt kul grej igar, jag stod och hallde upp nagon underlig hemmagjorda shot till en kund (karamell likor, kaluha och bailys de kallade den bumble bee) , till en kille i kanske 30 ars aldern, inte speciellt snygg men alldaglig. Helt plotsligt sager han: That guy besides u to the right? Kollar pa morgan och nickar at mannen.. He is sooo HOT! Jag hinner inte mer an hora vad han sa innan han fortsatte: Im gay by the way..! Haha jag visste inte vad jag skulle saga och helt plotsligt smet orden ur min mun utan att jag han tanka efter: I know he is my boyfriend... Efter det blev han avundsjuk och sa at jag var en lycklig kvinna och han verkligen hade hoppats pa att Morgan var gay.. Och som om inte det var nog tog han aven upp de infor de 8 vanner han delade bord med nar jag gick ut for att hamta tomma glas.. Tror inte jag har fatt sa manga gratulationer forut..
Idag har vi "surfat", vi hyrde en brada i en timme, jag kom faktiskt upp pa fotterna, men ramlade snabbt darefter. Det ha varit nast intill outhardliggt varmt idag, vinden har kants som en harfon!
Nu ska jag ta en power nap..

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja alla komplimanger är ju bra ;) ska du ta några surflektioner eller ska du lära dig på egen hand?? Du får lära mig sen..

2009-02-21 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0