Jag ar framme

Efter en resa som verkade vara i en evighet ar jag antligen har! De 18 timmar jag sjalv spenderade i Bangkok var helt brutala, jag lyckades sova till och fran i 8 av dem resten travade jag runt, kollade  i affarer, loste korsor, laste veckorevyn och tog en timmes massage.. men val framme var det klart vart det!

De kom och motte mig pa flygplatsen, valdigt lattad av att antligen fa traffa dem igen! Vi akte "hem", vilket ar ett otroligt mysigt hus tillrackligt nara staden. Efter de vilade vi oss i nagra minuter sedan var det dags for shopping nere pa stan. Och jag skojar inte, staden ar hur myig som helst!! (av de lilla jag sag iaf=) Jag fick som en forsenad julklapp en hur snygg bikini som helst, maste nog vara den snyggaste jag nagonsin haft, haha. 350 kr kostade den, som hittet eller hur mamma? =)
  Efter shoppingen akte vi hem och vilade lite till, jag var valdigt seg efter resan men jag kunde samtidigt inte sova, ville inte missa ett ogonblick! Sedan var det dags att ga till en narliggande park och lapa lite sol. Sen efter de var det tid for lite alkoholhaltiga drycker pa pubben jag forhoppningsvis ska jobba pa i framtiden. Super mysig, eller njaa de kanske var att ta i =) men den var cool stil och jag skulle inte ha nagonting emot att jobba dar.. Sen vantade en lugnt kvall hemma med Kanguru (fruktansvart jatte gott) och australiensisk cider, inte ens 1/10del sa god som kopparbergs, vilket dom arligt talat var helt galna i =)

Idag har vi bara varit pa stranden och myst (bilder kommer snart)
Imorgon blir det nog samma visa som idag, men jag klagar inte =)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej min vän! Vad skönt att höra att du är framme! Låter som att allt är jättebra och jag längtar tills vi ses:) Det känns helt sjukt att du är framme nu, snart är det min tur! Jag har inte kunnat svarat på dina sms p.ga pengabrist på telefonen. Vi kan väl prata på skype en liten stund i veckan, så du kan lugna mig lite;) PUSS

2009-02-08 @ 18:01:10
Postat av: anna

Hej! Vad bra det låter! ska få pär att hjälpa mig med skype så att vi kan prata snart:) Har en del att berätta.. Jag är nästan värre än dig nu, jag har fått en 29-åring på halsen ;) haha :D vad kul med bikinin! det var verkligen ett kap måste jag säga. hälsa alla dina vänner:) puss och kram sköt om dig och njut!

2009-02-08 @ 21:05:21
Postat av: Zandra

Hej där! Skönt att du är framme och är välbehållen! Gulligt av honom att köpa en bikini :) det dög alltså inte med dina röda körsbär och gigantiska underdel? Kul att du redan fått ett intryck av din blivande arbetsplats! Ska bli spännande att se vad du tycker sen.. Pratade med Tobbe btw. Han blev förvånad att du inte hörde av dig innan du åkte.. Vet att du blir irriterad men ville bara att du skulle veta och förhoppningsvis ta kontakt och prata om saken? Sköt om dig och hälsa Morre ;) Pöss

2009-02-08 @ 21:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0