Lordag

Jag och bloggen verkar motarbeta varandra, eller jag motarbetar iaf bloggen ;) har inte ritkigt prioriterat den pa sistone.
Natten mot tisdagen kom min kara van michaela, jag och Morgan akte och hamtade henne pa flygplatsen.. Det verkade som om Micha tog med sig det daliga vadret till Perth for de tva foljande dagarna var det mulet och i onsdags regnade det till och med! Jag har slingat haret ocka, blont. De sokte "modeller" som kunde stalla upp pa att farja haret for det skulle prova/visa nya produkter, jag jag tackade glatt ja. Sa jag fick en slingning med folie och en frisor gratis, inte illa pinkat for en trahast.. Vi har aven fixat allt som micha kommer att ha anvandning av sa som bankkonta, solskyddsfaktor, parasoll och mycket mer.
Igar provade jag att spela squash for forsta gangen, Jag och Morgan hyrde en bana i en timme och tusan va roligt det var. Racket spel ar inte riktigt min grej men kul var det iallafall.. Men herre gud vilka biefekter, jag kan knappt boja mig, har sadan fruktansvard traningsverk i rumpan, det ar nog den varsta hittills!!
 Morgan borjade jobba klockan 12 idag, nagon ringde in sig sjuk..sa idag har jag och micha varit nere pa stan och shoppat, vi traffade en svensk pa bussen ner och yttligare tva inne i en skoaffar, det verkar krylla av oss har :) Mycket trevliga konversationer fick vi allafall! Efter 2.5 timme pa stan hade Michaela inforskaffade sig en strandklanning och jag ett par sandaler.. Plus att jag vet vad jag ska ge Morgan i fodelsedags present, det blir nog en dagsutflykt med en bat har i Perth, och att bada med delfiner ingick.. Sa det tyckte jag lat bra, plus att jag vill gora det sjalv.. haha,.. Nej nu maste jag ga till jobbet.. Lovar att uppdatera snart igen!

Om ni vill far ni garna kolla in michaelas blog ocksa: Michaelasresa.blogg.se :)

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken upplevelse det kommer att bli, morlgan å delfiner..skönt att höra din röst ibland, tokigt det där med telefonsvararen...fast kul(ringer måndag morgon här)-5 å sol här,vackert.önskar er en skön helg/kram mamma å l-g

2009-02-28 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0