Mandag = Fredag

Jobb, jobb och jobb.. Jag harf jobbat sedan i torsdags, sa nu ar det min fredag :) och ikvall klockan 2 inatt ska vi aka och hamta micha :)
I lordags fick vi sluta tidigare, klockan 9 i stallet for 12 pga att det var sa lugnt, vilket resulteraade i att vi korde hem och bytte om sedan akte vi tillbaka for att dricka vara "staffis". Kvallen sltade runt 12 med tre pints i magen, och Chloe och Mike kom och hamtade oss, de hade namligen varit pa bio..
Pa sondagar ar det Sunday session pa The mighty Quinn (som pubben jag jobbar pa sa fint heter) och med det menas att det ar irlandsk live musik och irlandska dansare, maste lite blygt erkanna att det har faktioskt sin charm :)
Man far hora sa mycket pa jobbat som man egentlgen vill slippa hora.. Sa som nar gamla gubbar kallar mig olika saker och som igar till exempe da sa en man i 55 ars aldern att min stjarna pa min tand "turn him on", snalla, vad vill han att jag ska gora? Jag vill inte veta att han tycker saom smatjejer ( om man jamfor med honom)!! Han har saker barn hemma som ar i samma alder som mig, men han skulle aldrig tanka tanken om dem... Men jag naser att sa lange ingen ar elak eller rent acklig, kan jag fortsatta. For jag trivs faktiskt pa jobbet, alla jag jobbat med hitills ar jatte snalla och jag kanner att jag verkligen kan fraga saker utan att kanna mig dum.. Men nagot som ar underligt ar de olika blandningar av alkohol folk faktiskt vill dricka, sa som: Halften lemonad halften ol, Limekonsentrat och ol, LemonLimeBitter (smakar skunk), Halften Guinnisehalften Killkenny (black and tan)  eller varfor inte lite Vodka och Sodavatten, Mummsigt eller hur :P
Vi har surfat igen, bade lordags och sondags, vi hyrde tva brador.. Forsokte pa egen hand, och jag kom faktiskt upp, men foll lika fort igen.. Och igar var det allt for vindigt sa det var nast intell omojligt, var helt slut nar jag kom upp ur vattnet..
 Idag ar det jobb igen klockan 17.. Sedan efterjobbet aka till flygplatsen!! :D



Kommentarer
Postat av: pappa

orättvist att en del kan surfa medans en annan fick gräva fram bilarna ur snön som jag skulle fixa,men men vi går mot ljusare tider. Hare skönt i värmen!! Puss o kram

2009-02-23 @ 19:51:48
Postat av: mamma

ringer fredag/p:k mor

2009-02-25 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0