Makaroner och Falukorv..

1 dygn, 14 timmar & 15 minuter, innan planet lyfter. Jag har inte resfeber, nej jag har resinfluensan, resekräksjukan eller varför inte respesten.. Ush vad jag är nervös..

Tomten var lite tidig i år eller kanske sen från förra året, kan man tolka som man vill. Men jag fick oerhört fina saker som kommer komma väl till användning i landet "Far Far Away" :) Nu kommer jag vara oemotståndlig, så gott som jag kommer lukta :P

Träffade en "gammal/ny" vän idag, definitions fråga. Men oerhört trevligt var det!
Tack!

Träffat Farfar har jag också gjort, han hade besök av sin granne som skriker och fattar noll, lite för många alkoholhaltiga drycker för honom genom åren. Väldigt säker på att Farfar såg det som en lättnad när jag kom och han begav sig :) 

Jag har gjort massor av nödvändiga saker också, hämtat lönen på banken, tackar och bockar. Köpt nya linser. Tagit en spruta (Hepatit A). Köpt Sunlotion 30. Packat hälften av väskan. Jag kan bara jag vill få lite saker gjort :)

Kvar att göra:
Visum
Biljett
Försäkring
Internationellt körkort
Spruta (Hepatit A)
Kamera
Åka

Kommentarer
Postat av: Victor

Tjena! Du måste ju lära dig att Australien inte går under namnet "far far away", utan "land down under", bara "down under" eller "Oz"... så du inte låter för turistig när du kommer ner! Lycka till och uppdatera bloggen så ofta du kan/vill/har lust!



Kramar från kusinen

2009-02-04 @ 10:25:18
Postat av: Anonym

Haha, så sant! :) men jag fick insperation av Shrek 2, "are we there yet?" ;) Kram

2009-02-04 @ 11:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0