BastuYoga nagon?

HotYoga, det absolut varsta jag nagonsin varit med om!! haha.. nejda sa illa var det inte, men illa, riktigt illa. Det var inte det att jag var helt slut i kroppen och i musklerna, utan att det var sa fruktansvart varmt. Jag tror inte ens att jag klarade halva klassen. Jag var helt enkelt tvungen att ga ut, de borjade med att jag kande mig sa otroligt varm (inombords och i huvudet) da tankte jag att jag fortsatter och ser om det blir battre, men ack sa jag bedrog mig.. Efter en liten stund efter det kande det som om jag fick blodtrycksfall, ni vet om man reser sig for fort och allt blir lite suddigt.. Sa jag satte mig ner och tankte att om jag inte kan utfora lektionen vill jag atminstone se klassen och kanske lara mig lite av att kolla, men aven det gick at skogen och jag trodde arligt talat att jag skulle spy!! Jag var helt enkelt tvungen att ga ut, och efter att jag gick ut kom 8 andra.. Det var outhardligt, ungefar 8 av 30 klarade inte av det.. Och nar jag kunde ga tillbaka sag jag att  flertalet personer lag pa mattorna och inte gjorde nagot alls.. Chloe och jag pratade efter klassen (hon har gjort de har flertalet ganger och gatt pa vanlig yoga i 2 ar) och hon sa att hon tyckte det var helt sjukt varmt, vilket jag snabbt konstaterade ner jag kom in i rummet. Arligt talat det var som att forsoka utfora yoga ( och for min del for forsta gangen) i en bastu, och det hjalpte inte att vi var over 30 peroner som andades och svettades i samma rum!
Men jag ger inte upp, ska dit ikvall med Chloe och Mike igen och imorgon ska jag ga sjalv, eftersom det ar alla hjartans dag vill inte dem ga och Morgan jobbar sa jag kan lika garna fordriva lite tid och gora nagot gott for kroppen ( om denna HotYoga verkligen ar helsosam ;)
Idag var det "inte sa bra" vader, 23 grader, sa jag och Morgan akte ner down town och vandrade runt och kollade lite, valdigt manga roliga affarer att titta i, mestadels surfaffarer..! Sen satte vi oss och tog en cider pa en pubb, vilket var valdigt trevligt.. Det uppmarksammas ganska mycket att man ar skandinavisk, och pubbschefen fragade om jag var slakt med Henrk Larsson :) Valdigt kul att marka att de faktiskt vet lite om Sverige.
Vi akte hem och en kompis till Morgan (Gavin) kom over och det blev en till cider och mat.
Nu sitter jag hemma sjalv och vantar pa att klcokan ska sla 18, da ar det Yoga time! Sen ska vi nog hem och duscha sen bar dt nog av till pubben och Gevin jobbar pa och ta en cider eller tva..
Borjar forresten att jobba pa Sondag istaller for Mandag, chefen var ledig mandag och ville lara mig lite pa sondag, typ en av de mest "aktiva" dagarna, sa vi far val se hur det gar.. Hoppas pa det basta, forvantar sig de varsta :)


Vad vi trodde var en haj visade sig vara en delfin vid stranden

Kommentarer
Postat av: Z

Kul att du ger yogan en chans!

Jag tror att det kommer gå utmärkt på söndag :)

Ta hand om dig.

2009-02-13 @ 21:58:16
Postat av: anna

Det där lät lite jobbigt! Särskilt när det redan är så varmt väder.. Annat vore det här i mördarkylan ;) Men du vänjer dig säkert. Sköt om dig

puss

2009-02-14 @ 13:14:00
Postat av: Kusin Victor

Hej igen! Du verkar ha det aldeles för bra därnere, fy skäms! Kan du inte skriva att ni har riktigt tråkigt någon dag, typ "fyfan var tvungen att gå upp klockan 7 bara för att få bra plats på stranden, så när vi kom dit var vi helt ensamma, det suger att det är helt folktomt på stranden, och så lyser den där förbannade solen på mig hela tiden så jag blir aldeles brun och ser ännu bättre ut, usch! Och så är puben aldeles för mysig, nästan så man bara vill vara där istället..." Aja du fattar vad jag menar, är i alla fall GRYMT avis på dig! Hur äre med alal bränder och så, bor du i "risk"området? Se till att va i vattnet mycket så klarar du dig. Kram påre och lycka till på jobbet!

2009-02-15 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0