Dag 5

Jag har varit dalig pa att uppdatera men jag lovar att bli battre! andra dagen var vi som sagt pa stranden igen, mys! tredje dagen var vi pa stranden igen, den som lag 15 min fran huset, hur perfekt som helst! Fjarde var vi pa ett akvarium, sag allt fran hajar till skoldpaddor till maneter (bilder kommer snart). pa kvallen drack vi lite vin och gick till parken och kastade freespee (eller hur de nu stavas=) Och idag har vi varit pa stranden igen, morgan jo jobbar forsta dagen sedan jag kom hit, sa jag ska ga med mike och Chloe pa Yoga. Tydligen ar det nagot nytt att man ska yoga i ett jatte varmt rum for att branna mer kalorier, later underligt for mig etfer som man bara borde forlora mer vatten, men det var 10 dagar for 100 kr sa det ar vart ett forsok, man kan bara gora sitt basta som mike sa sa jag far val hoppas pa att det gar bra.
Jag gar tyvarr runt med huvudvark mestadels av tiden eftersom det ar sa fruktansvart varmt ha, jag forsoker dricka vatten men det finns en grans.. Jag och Mogan var forresten och storhandlade har om dagen, gud vad underliga saker dom har har, och vad dom inte har.. varken fil eller mannagryn. Som tur ar ska vi aka till IKEA nu till helgen sa jag far ta och kopa dem lite riktig mat, sa som knackebrod och kaviar =)  Nej, nu maste jag ga och gora nagot vettigt, men jag lovar att bli battre, har kommer nagra bilder av det jsg verit med om an sa lange, forutom akvarium vistelsen.

mitt enda sallskap i nastan 40 timmar
Mitt enda sallskap i narmare 40 timmar! Trogen var han iaf =)

Soluppgang, 1 timme kvar av resan

BBQ Master

Chloe

Turist Jessica

MysManet
favvobilden!
Morgan

Nya Bikinin!


Kommentarer
Postat av: syster

fy tuuuusan vilken härlig bild på morgan med sol, vatten och himmel. Jävla lyckost!

2009-02-11 @ 11:38:37
Postat av: anna

Hej hej! vad härligt du har det! Tänkte bara be om en tjänst.. du vet bilderna sedan träslaget på mig och pär, skulle du vilja maila dem till mig?? skulle vara jättesnällt ! helst så fort du kan.. ha det bäst puss

2009-02-11 @ 12:37:04
Postat av: mamma

ja äntligen är du på plats. å vilka fina kort det blev med den nya "nya" kameran.jätte snygg bikini.

spännande å se hur jobbet kommer att bli. ha det så bra å va rädd om dej.chloe ÄR lik mickaela, dom kommer nog att tas som syskon. ringer lördag morgon (här),this is a hälsning from sweden/ love from mamma

2009-02-11 @ 18:40:17
Postat av: Josie

Gumman du ser ut att ha de underbart...annat an har i Melbourne...sa fort du skaffat aussie nr sa ring eller smsa 0411 757961...funderar allvarligt pa att flytta till Perth, du har gjort mig sjukt sugen!



Puss pa dej

2009-02-12 @ 09:02:58
URL: http://justjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0