Sondag..

Just nu kanns det som om jag kan stanna forevigt! (forlat Viktor men sa ar fakriskt fallet ;) I forrgar klarade jag hela bastuyogan! Det var jobbigt och varmt men inte alls lika varmt som forra gangen. Det maste fattat att nagot var fel ner 1/3 lamnade klassen,. Men jag klarade det, ar sa nojd over mig sjalv!
Igar (alla hjartans dag) akte jag och Morgan till IKEA och handlade lite nodvandiga saker som en lampa och ett bord och lite dyrligt! Sen at vi kottbullemacka med rodbattsallad, kottbullar koktpotatis och lingonsylt och till desert Prinsesstarta.. Efter det gick vi till den svaska matavdelningen och kopte knackebrod, kaviar och skorpor, lite tidigt att sakna det radan men jag antar att det kommer komma ifatt mig snart. Men som tur ar ar det bara 13 min med bil till IKEA sa det finns chans att vi kan aka dit ofta :)
Jag jobbade faktiskt igar, chefen fragade mig i fredags nar vi var dar och drack lite om jag kunde jobba igar vilket jag gjorde, 3 timmar intruduktion, och alla tankar, engelska ord, ol och vinsorter bara snurrade i huvudet.. Jag var overtygad om att jag inte ens skulle klara av dagen. Men efter en knackig kvall serverade jag faktiskt nagra mot kvallens slut :) Forhoppningsvis kan jag lara mig att minnas allt i huvudet, vilket fortfarande verkar lite omojligt:. 8,5 timmes jobb igar med 25 dollar i timmen vilket blir lite over 1000kr, inte illa pinkat for en trahast!
Idag har vi varit pa stranden, och gissa vad som sker!? Det som absolut inte far handa. Min kamera gick sonder!!! Denna gang var batteriluckan stangd och jag gjorde ingenting fel och det har jag vittne pa, den slutade bara att fungera.  Nar jag oppnade batteriluckan var den torr men det var fukt innanfor displayn och blixten... Jag ar desperat, Vad ska jag gora?!?
Idag ska vi jobba igen, borjar klockan 4 och sluar klockan 10 - halv 11. Hollet tummarna att det gar bra!

Kommentarer
Postat av: Victor

det med kameran hände polaren när vi reste också(fast hans låg i vatten några minuter), sätt inte igång kameran, då kan den kortslutas!! Öppna luckor och så och låt den torka, LÄNGE!

2009-02-15 @ 15:27:10
Postat av: mamma

sänd hem kameran så får vi se vad dom säger på expert(försäkringen finns ju även på denna kamera)

jag lovar dej att du kommer att fixa jobbet galant(övning ger färdighet)

va rädd om dej å ha det så bra, roligt, sköönt,läckert

hur mår ibjörnen?har inte sett den på länge

kärlek från mamma

2009-02-16 @ 17:39:28
Postat av: mamma

sänd hem kameran så får vi se vad dom säger på expert(försäkringen finns ju även på denna kamera)

jag lovar dej att du kommer att fixa jobbet galant(övning ger färdighet)

va rädd om dej å ha det så bra, roligt, sköönt,läckert

hur mår ibjörnen?har inte sett den på länge

kärlek från mamma

2009-02-16 @ 17:40:07
Postat av: anna

Attans kamera! Hoppas det inte krånglar lika mycket denna gång.. Annars låter ditt liv helt underbart just nu :) Ha det bra Puss

2009-02-16 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0