12 dagar kvar..

Sen bär det av till : Australien. Mer specifikt: Perth. Område: Yokine. Adress: Okänd ;)
Där är det tänkt att vi ska bo, alla fem, Jag, Michaela (älskade Sundsvalls bo) & Morgan, Mike & Chloe (Calgary, Kanada) 
Vi bor i ett hus med 3 sovrum, 2 badrum, vardagsrum, kök och en otroligt mysig uteplats!
För detta hus betalar vi 400 au dollar i veckan vilket blir ungefär 1800 kr i mån per person, vilket är överkomligt :)
Jag åker den 5  februari och landar i Pert den 7 feb 8.35, sådär 37 timmar efter att jag lämnat ytterdörren i Nynäshamn. Jag har nämligen en mellanlandning i Bangkok att se fram emot, si så sär 18 timmars väntan!!!  Hur tusan fördriver man dom timmarna ensam?! Michaela däremot åker den 22 februari.. Resten av folket är redan där nere nu, de har fixat bil, tv kanaler, internet och resten som saknades i vårt blivande hus. Jag och micha kommer nerglidandes på en räkmacka efter att allt krångel har blivit fixat ;)

(Huset, mer bilder kommer snart)


 

Att göra innan resan:
  Biljett
  Visum
- Lungröntgen
  
Internationellt körkort
  Försäkring
  Hepatit A spruta
  Kontoutdrag´
  Packa


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0