Frustration på hög nivå..

Måste bara nämna den otroligt trevliga fredagen med många (tyvärr inte alla) Thai-människor! Va gör vi?! Nu kör v!!!

Igår var mys, parmiddag och jag, de två paren och Jessica.. nejdå så farligt var det inte. Vi serverade stolt fläskfilé, pommes och bea, till efterrät serverades "hembakad" kladdkaka..  ;)

Jag är så fruktansvärt frustrerad! Jag köpte en vattentät kamera för 21 månader sedan, täcknade en supermega försäkring i 24 mån som ordagrant skulle täcka allt (förutom borttappad kamera) sedan är jag Jessica så otroligt smart och befinner mig i vattnet i de sydliga breddgraderna och batteriluckan är inte stängd, Strålande! Men det är inte allt, de tar sådan tid att få en ny kamera av Expert. Min mor ger sig inte och förhoppningsvis får jag en ny innan jag åker, men jag börjar tvivla.

Idag ska jag ner på byn med Zandra och Mr D! Biblioteket väntar, ska lämna tillbaka min ljudbok på engelska som jag skulle vara så duktig och lyssna på, men ack! Det är värsta sömnmedlet i denna cd!
Lider du av Sömnproblem? Revolutionerande lösning: Engelsk ljudbok! 

Imorgon bär det av till Järvsö, otroligt spännande!

Husets uteplats, Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0