Up, Up & Away..!

Imorgon bitti beger jag mig 9.09 mot Sveriges bedårand huvudstad och vidare mot Järvsö (som sagt) Det ska bli en hel mysvecka med Anna. Förhoppningsvis mycket prat, skatt, film och varför inte en liten ridtur uti naturen. Kanske kan vi hitta avfall från djur, å till och med leka leken "Gissa bajset!"  Hade ju varit en upplevelse bara det!

Idag har jag sagt adjö till både Zandra och far,  Zandra beger sig hem mot Sunne imorgon och blir där på obestämd tid, och far åker till pyramidernas hemland på fredag..  tråkigt de där med avsked, inget plus i kanten precis..!

Kan ni tänka er, idag var det så kallt i lägenheten så att mor var tvungen att koka potatis så att jag hade något att värma händerna med! Köldskaderisk i lägenheten, känsliga besökare undanbedes, vänligt men bestämt! Vill ju inte åka dit för vållande till annans död precis!! ;)

Jag har inte fått lönen än, det är ju till och med så hemskt att om jag vore känd skulle det stå på löpsedlarna för Aftonbladet imorgon!!  Gå nu inte och tro att jag klankar ner på Aftonbladet för att de ha nyhetstorka ;)


Vardagsrummet men även en skymt av köket :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppsan... vilken fin bakgrund du fått till, bra jobbat med alla siffror å nummer (som du visade mej).

önskar dej (er)en skön och trevlig helg uppe i järvsö. trilla inte av hästen nu,,,,

tyvärr inget om kamurran, men som du skrev; mamma ger sig inte,jag lovar dej en kamera inna du åker down under, å du har jag sagt att jag älskar dej (idag)?? om inte ;jag älskar dej min fina dotter

p:k mor

2009-01-27 @ 19:40:52
Postat av: Zandra

Halloj pinglan.

Jag kom precis till lägenheten efter att köpt hem en underbart GOD sallad från en pizzeria. Nu ska jag bara packa upp lite annars har jag inte så mycket för mig en tisdagskväll i Sunne. Imorgon hoppas jag på att Johanna ska gokänna min lägenhet så jag får se hennes :)

Det känns oerhört tomt utan dig, Jag saknar dig redan..

2009-01-27 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0