:)

Nu har jag jobbat 7 timmar igen, denna natt kandes oandlig igen.. De senaste veckorna har det kants som om tiden har flygit ivad vissa dagar men idag var det en snigel till sekundvisare.. Nog om det..
Igar var jag faktiskt ute med tva tjejer fran jobbat, kannde inte alls for att ga ut nar kvallen nalkades men det slutade faktiskt som en lyckad kvall, Morgan var ute med Ian och hade kul pa egen hand sa inte ens daligt samvete behovde jag ha :)
Pa tisdag ska vi ha en avskedsfest for Morgan och Vince. Vi ska borja pa Quinn efter det ska vi till nagot haftigt hotell och efter det ska vi till Rosies och forhoppningsvis avsluta kvallen hemma hos nogon.. Vi flyttar ut pa mandag/tisdagen eftersom allt ska vara stadat och klart pa onsdagen, vi kommer flytta till Gavins hus for de sista veckorna..
Nej nu ska jag sova..! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0