Lordag

Ar antligen hemma efter 7,5 timmars non stop av jobb.. Skont att slappna av lite..
Det var bestammt en poker kvall i Gavins hus pa vara lediga dag ( forra tisdagen) Sa jag och Morgan bestammde oss for att aka ner pa stan och gora lite shopping, jag hittade inte sa mycket, jag fann tva par sockor, ni ska veta att det ar sa fruktansvart kallt i varat hus for tillfallet pga att vi inte har nagon isolering eller varmekalla i detta underliga hus.. Sa jag fann tva valdigt ludna och tjocka strumpor som jag anvander sa ofta som mojligt.. Tillbaka till storyn.. Jag fann den finaste bikinin jag sett pa valdigt valdigt lange, men ack tro inte for mycket saklart fanns den inte i min storlek. Sa jag kopte den till Zandra istallet :) Hoppas hon tycker om den lika mycket som jag annars kan jag ta tillbaka den och rama in den och ha den pa vaggen, Haha..  Efter shoppingturen hittade vi en mysigt litet stalle med Happy Hour mellan 5-6 med pints for 30 kr, vilket var valdigt bra tyckte vi sa dar spenderade vi en timma eller tva :P Och som gradden pa moset pa en lyckade dag an sa lange fick vi reda pa att de andrat pokerkvallen till dagen efter istallet (da bade jag och Morgan jobbade) Sa lite bittra akte vi hem och tog ett bubbelbad och drack vin, inte sa illa det heller faktiskt :)
  Nu har Chloe och Mike flyttat ut, antligen! Ar sa fruktansvart skont att det bara ar jag och Morgan har nu.. De ar sa fruktansvart larviga nar det kommer till att hjalpa varandra och underlatta nar man bor ihop.. Sa som om det rakar ligga tva smuttsiga gafflar pa diskbanken och chloe diskar.. Helt plotsligt vander hon sig om till Mike och fragar "Baby, anvande vi en eller tva gafflar nar vi lagade mat" och om han sager en sa ligger den andra smuttsiga gaffeln kvar efter att hon ar klar.. Snalla, det tar langre tid att dividera om de var deras eller inte an det tar for henne att bara holla kaften och bara diska den!
Nej nu ar det laggdags! Godnatt..
Glom inte att det ar USA;s nationaldag idag :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! Jag hörde att det var du som hade ringt mig häromdagen. Jag såg att jag hade ett nummer från australien missat. jag antog ju förstås att det var du, men jag kände inte igen nummret. Du får gärna ringa igen om du vill :) Jag skickade ett mail till dig tidigare i veckan också, så jag väntar på ett svar:) Skönt att dom äntligen har flyttat. Jag förstår dig verkligen.

Saknar dig! Men nu är det inte lång tid tills vi ses:)

2009-07-05 @ 14:39:13
Postat av: catarina

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN VACKRASTE SYSTER!!

2009-07-06 @ 11:46:34
Postat av: pappa björn

grattis min älskade dotter på namnsdagen, vi saknar dig! ses snart

2009-07-06 @ 11:53:47
Postat av: Zandra

Jag kan inte säga mer än att Bikinin var TOPPEN :D

Kom hem snart Jessica, jag behöver dig.

2009-07-08 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0