Tisdag till Lordag

Hej hopp.. Nu pa senaste tiden har det faktidkt hant en hel del for ovanlighetens skull :) Jag har varit ledig tre dagar i rad denna vecka tisdag till torsdag. Lite kort och gott:

Tisdag: Morgan hade lovat mig att vi skulle aka ner pa stan och shoppa lite, vilket slutade med goda resultat: en ny vaska,  klanning och aven lite smink.. senare samma kvall var det dags for Morgan "Hejdafest". Han skickade sms till alla mojliga bade fran the quinn och Rosies men det var inte manga som svarade, sa vi tankte: Happ nu far vi val ha en liten mini dejt bara han och jag da.. Men ack sa vi bedrog oss, jag tror att det var 12 som at med oss pa pubben och fler deltog och bara tog nagot att dricka, riktigt lyckat faktiskt. Vi drack lite pa Mighty Quinn innan det var dags att bege oss till Rosies, det var tankt att vi skulle ga till nagot hotell dar i mellan men alla var for sega med maten och det blev enklare att bara ta dom tva stallerna.. Kom hem runt 2 tiden efter en eller tva pints for mycket men vad gor det om 100 ar :)

Onsdagen: Jag trodde arligt talat att jag skulle avlida.. Jag madde sa daligt, ingen huvudvark alls men min mage var sa fruktansvart arg pa mig att jag hade drukigt dagen innan, Morgan tog sitt ansvar som pojkvann och cyklade till matafaren  och kopte lugnande piller for magen :) Senare samma kvall gick vi pa bio och sag Ice age 3, (Jag valde film ;) haha, den var bra men jag hade faktiskt forvantat mig mera.. Men det var en mysig kvall, sen akte vi hem och sag en annan film Knocked up, valdigt underhallande faktiskt..

Torsdagen: Jag och Morgan akte till gymmet.. Efter det fixade Tracy vara taxpapper sa nu ar aven det fixat, kanns valdigt skont! Sa forhoppningsvis kommer jag fa tillbaka mina taxpengar innan jag aker hem, det skulle underlatta valdigt mycket, annars maste jag ordna internetbank och overfora pengarna nar jag ar i Sverige vilket jag tycker verka mycket krangligare.. Efter det akte jag, Morgan, Tracy och Gavin till en kinesisk seafood resturang dar de var "allt du kan ata" buffe. Vi kokade aven maten vid bordet i en stor gryta, en valdigt ny och roligt upplevelse (aven smakrik)

Fredag: Morgan packade alla sina saker och klockan 16.25 lamnade hans plan Perth.. Sa nu ar jag ensam..
(haha va deprimerande de lat)

Jobbade igar och ska aven jobba idag och imorgon, pa Mandag ar jag ledig och ska gora lite mer shopping innan jag aker hem.. Det ar faktiskt exakt tva veckor -1 timme tills jag star pa flygplatsen i Stockholm, de kanns valdigt overkligt maste jag saga, det ar sa snart!
Torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0