...

Ush nu ar det segt pa jobbet.. Denna kvall kandes oandlig! De andra siter nu pa pubben och dricker gratisdricka medans jag sitter har, har absolut ingen lust att dricka ikvall.. Inte ens for att det ar Morgans sist dag tanker jag dricka.. Nej ska snart ga till sangs sa att det blir en ny dag!
Jag spelade Squash har om dagen forst med Mike (tror att det var forra tisdagen) och sedan med Vince pa torsdagen.. Jag forlorade bada gangerna men det ar sa fruktansvart kul sa jag och Vince ska ta en retur match nu pa tisdag.. Jag onskar verkligen att Nynas kunde ha en squashbana eller tva.. Det ar sa enkel underhallning och alla kan spela.. Kankse det ar mitt uppdrag i livet, att bygga en squash hall i lilla staden ingenstans ;)
Morgan bjod faktiskt ut mig pa en dejt har om dagen.. Jag blev sa glad, en dejt.. Har aldrig varit pa en dejt.. Eller kanske jag har men inget som jag kallat dejt.. Men den blev installd.. Morgan fick ju jobb pa Rosies och de har backpacker kvall pa tisdagar sa dar akte dejten at skogen.. Mjaha vad gor man da istallet, jo ett par vanner fran jobbet undrade om vi inte skulle aka ner till Rosies och terrorisera Morgan pa sin andra dag pa nya jobbet.. De tyckte jag inte lat sa illa sa de slutar med att dejten andrades till en festdag. Inte allt for daligt :)
Nej nu ska jag ga till badds!

Grattis Tobias "Norden" "Bonden" Snall pa 20 ars dagen. Antligen systembolagsmyndig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0