Onsdag

Nej ush klocka ar hur mycket som helst.. men jag vill inte sova..
Vad har hant? Jobb, jobb, jobb.. & sa tva dagar ledigt.
Jag var ledig mandag och tisdag men morgan var bara ledig tisdag, sa det resulterade i att jag och Gavin kopte alkoholhaltiga dryckor och akte hem till hans hus och borjade kvallen omkring 6 tiden, Tracy jobbade mellan 6 och 9 men de hindrade inte mig och Gavin att dricka.. Vi kollade pa The ATeam haha en gammal film som Gavin tydligen tycker att alla maste ha sett, vilket vi inte gjorde utan pratade istallet och filmen i bakgrunden.. Hans hund nu mera ar inte en hund langre utan en "liten ponny" som veterinaren sa fint uttryckte sig.. 41 kilo vager den lilla byrckarn och de sa att han troligtvis kommer sluta pa en sadar 50-60 kilo!! Men sot ar han da allt :)
Tracy kom hem och festen fortsatte, vi tog en taxi till Roseies dar Morgan jobbade och sedan gick det utfor.. haha nejda inte sa illa var det, men fest var det :) Vill inte ens prata om tisdagen, jag ar halft doende..!

Idag pa jobbet var det narga yngre modrar som hade med sig sina barn till pubben, vilket har inte ar sa konstigt.. Det var trots allt QUIZ kvall sa alla brukar ga hem omkring 10 tiden (speciellt om de har barnen med sig) MEn nej da, dessa tva mammor stannar till stangning och till och med langre an sa.. 00.15 tog de sina stackar barn och lamnade pubben, flickan var omkring 8 ar och pojken kanske 4.. Fulla och glada tar mammorna sa snallt med sig barnen till bilen och kor sa vackert hem... Fy vad det irriterar mig..! De ska vara foredommen men framfor allt mammor... HUA!

Nej nu vantar sangen, ska forsoka sova lite innan Morgan kommer hem, han ar namligen ute med Ian och dricker.. Men har ligger jag trott och berlaten och ville inte alls folja med, har namligen huvudvark.. Godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

sov sött å gott.....vatten är också gott...iallfall i dag eller????/ kram mor

2009-06-17 @ 19:51:55
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-17 @ 19:55:17
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0