Poker, appelpaj och osregn

Sa sitter jag har i soffan igen.. Klockan ar 22.33 och jag har jobbat en kort dag i dag, valdigt skont ma jag saga.. Mandag idag sa det var knappt nagra kunder sa jag slutade 21.30.. Jag fick aven skjuts hem av Tracy sa det var en valdigt bra kvall ikvall.. De regnar som skjutton men vad gor det mig :P
  Jag har varit en duktig flickvann ocksa, for nagon vecka sedan fick vi ett paket pa posten som inneholl Vaniljsas bland annat.. Morgan har namligen aldrig hort talas om de forut.. Sa da tog jag mitt ansvar idag och bakade en appelpaj till honom, sjalv ska jag baka mig en blabarspaj imorgon, klockan ar alldeles for mycket for att gora en till ( bakade namligen den nu efter jobbet) 
  Igar spelade vi poker och drack vin ( cider, och en och en annan ol) jag vet hur man spelar men ingen anning om hur de dar markerna fungerar.. Sa jag tackade nej och tittade sa glatt pa, men nar en tjej fran jobbet (dennice) var tvungen att aka hem tog jag lite glad i hatten mer an garna over hennes spel.. De var jag, Morgan, Ian, Sean, Adam och Gavin.. Tro det eller ej men jag vann! :) Haha, vette tusan hur det gick till men jag lyckades.. och inte nog med att jag van aran, det var 660 kr i potten, Morgan som kom tva fick tillbaka sina pengar (60) men resten var minna :D Men jag tycker det var mer an ratt att ge Dennice 60 tillbaka for det var de hon hade betalat for att fa vara med + 60 kr for att hon lat mig spela. Alla glada och lyckliga :) 
Nej nu maste jag ga och kolla till appelpajen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha :) ja du får fortsätta spela poker när du är glad i hatten.. Det verkar funka för dig! Har tyvärr inget internet på datorn än, men på mobilen, kom jag just på:) tur för mig! Ha det bra! Puss

2009-06-30 @ 22:46:55
Postat av: anna

det var trevligt att höra din röst.. :) tråkigt att vi inte hann prata klart. Fast du kommer ju snart hem, tack o lov! Puss

2009-07-03 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0