Utkast..

Att ga till sangs igar kvall kunde jag ju glomma! Killarn kom hem runt 1.30, da var jag fortfarande uppe eftersom jag tyckte det var en smart ide att vanta pa morgan tills han kom hem.. Men inte skulle han till sangs inte.. Ah nej de skulle spela poker (uppvarmnin tills idag, idag skulle vara som en liten hejda grej till Morgan eftersom han slutade pa quinn igar.. Det var Morgan, Mike, Aidan och Laith.. Jag vill inte ens prata om hur kvallen slutade men jag kan ju saga att jag somnade nagon gang omkring 6.30 pa morgonen, nykter, trott, och fly forbannad...
Men ny dag nya tag, vaknade runt 2 tiden och borjade jobba 17.. och nu sitter jag har.. Efter nagra gratis drickor pa jobbet, 8 killar kring koksbordet (spelar poker) och efter att ha atit 2 oerhort goda mackor med agg och kaviar,, Club [V] pa tvn och datorn i knat.. Nej till nagot roligare...

Pratade med Tobias igar, det var ju hans fordelsedag sa jag ville ringa och saga grattis.. Sa roligt och samtidigt sa sorligt att hora gamla roster som man saknat sa.. Jag pratade aven med Zandra och da kom tararna.. Grat som ett barn nar jag berattade for Morgan vem jag just pratat med. Det kanns som en forlorad del av mig.. 7 veckor kvar..!


Kommentarer
Postat av: syster

tusen tack för en härlig film från australien, vi saknar er jätte mycket! nu dunkas de "I can see clearly now"-låten för fulla muggar! cheers ;)

2009-06-09 @ 09:53:08
Postat av: mamma

vilket underbart sms. jag är såååååååå glad för din skull. njut,njut,njut

kram mamma å l-g

2009-06-09 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0