Antligen!

Antligen, nu har jag jobbat i 8 dagar i rad och antligen far vi tva dagar ledigt! :) Imorgon bitti bar det av till Lancelin for att tillbringa 2 natter och nastan 3 dagar i en strandstuga. Ser sa fruktansvart mycket fram emot det! Tyvarr jobbar vi klockan 5 pa sondag sa vi far inte vara hemma allt for sent..
Jag fick min forsta lon i onsdags, 990 au dollar vilket blir ungefar 6000 kr for tva veckor :) helnojd, fortsatter det sahar sa kommer vi nog kunna resa valdigt snart. Med tanke pa att det ar efter skatt, vi betalar nastan 30% skatt nu men far tillbaka det nar vi lamnar landet, sa jag kommer inte komma hem tomhant heller, om jag inte valjer att backpacka nagonstans i Asien eller sa innan jag kommer hem.. Man vet aldrig med mig. Morgan forsoker overtala mig om att vi ska backpacka med han syster i Indien, men jag tror inte jag vill dit, jag tycker indier ar fruktansvart laskiga!
Jag lovar att ladda upp nagra harliga bilder efter helgen, pa allt fran stugan till sandboardingen..
Nu ar det dags att sova, tidig avfard imorgon! :) Antligen!

Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller med angående indierna kom hem istället ! :p Säg till Morgan att Sverige är fint att backpacka i ... hoppas ni får en kul weekend i alla fall :)

2009-03-07 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0