botten och toppen

Annu en grej som inte fick handa har skett, jag har tappat mina solglasogon!! Jag och Morgan plaskade runt i vattnet nar plotsligt en ovantad stor vag kom och snodde dem fran mig.. De var ju inte dyra sa pengarna gor desamma men de var sa fruktansvart skona och jag har ett jakla tja att hitta glasogon jag gillar.. akte direkt (dagen efter) och kollade om de fanns kvar, men ack, bara vita och det vill jag inte alls ha..
  Jag har aven kopt ett par skor, 50 dollar pga att om man kopte tva var det halva priset pa andra paret och Morgan kopte det forta paret.. Jag hade nagon dag innan glatt sagt till min kara  mor att jag inte alls behover skor men har man en gang provat dessa skor vill man aldrig ta av sig dem, arligt talat de skonase skorna jag nagonsin agt!
   Igar jobbade vi och dan innan de ocksa, jobb, jobb.. Fram tills pa mandag..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du kommer väl hem stenrik som du jobbar. Åk inn och gräv upp några opaler också så kan du vara kvar några år till. Smsa när du har telefon igång. Puss o kram

2009-03-28 @ 19:03:25
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0