Mandag morgon

Igar var vi pa stranden,  tog ett eller tva dopp resten av tiden lag vi utslagna pa stranden och sov, har ett valdigt tufft liv dagtid, men kvallstid ar det jobb, jobb och ater jobb.. Har jobbat sedan i torsdags och ska jobba tills pa torsdag.. Da har jag antligen 2 dagar ledigt. Da ska vi allihop bege oss till Lancelin, det ar en "stad" som ligger 9 mil norr om Perth.. Vi har redan hyrt stuga dar i 2 natter, sa det ska bli jatte kul. Vi kommer troligtvis prova pa att surfa igen. Perth ar ju desutom omgivet av oken och i Lancelin ska det tydligen finnas stora sanddynor sa vi ska aven prova pa sandboarding. Det ar ungefar samma sak som snowoarding men det ar pa sand, och vill man inte sta upp kan man aka nagot som ser ut som en pulka :)
Igar var det valdigt mycket att gora pa pubben, mycket folk pa sunday session.. (irlandsk musik och dans som jag tror jag namde foraa veckan) Det var troligtvis mer att gora och fler folk an vanligt igar ocksa pga att det ar rod dag har, jag vet faktiskt inte varfor men det gor mig inget, jag tjanar 35 dollar timmen, det ar 211 kr timmen, Det al liksom mer an jag nagonsin skulle kunna tjana i Sverige utan utbildning.. Sa jag klagar inte, haha..


Denna bild ar tagen i Lancelin, vi kommer troligtvis inte se ut som han
nar vi faller ner fran sanddynorna, men det ar sa har det ska ga till :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Dedär ser ju enkelt ut!!!! Du kan väl smsa när du är i närheten av telefon,har provat några ggr. KRAM

2009-03-02 @ 19:45:52
Postat av: Mysan

vad härligt allting låter :) en annan är hemma i kalla sverige snön hade precis smält bort och nu kom den igen..

2009-03-02 @ 20:39:09
URL: http://jagmysan.blogg.se/
Postat av: gittan å l-g

snacka om att få sand mellan tårna. å vet du vad.. jag har fått 5 nya kundkorgar, jätte fina...

hoppas ni får en trevlig helg. kameran kom i dag fixar det i helgen..ha det så sköönt å slappa nu när ni är lediga, för ni verkar ju ha det jobbigt på dagar nere på stranden/ p:k mamma

2009-03-04 @ 21:39:36
URL: http://michaelasresa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0