:)

Nu har jag antligen 2 dagar ledigt.. Efter en nagelunda full kvall har vi antligen lite tid ledigt...
   Vi  hade tankt att aka pa en aboriginal kvall, nar man far prova spela digeridu och prova deras mat, men tyvarr gor dem bara de kvallarna pa onsdagar och fredagar.. Sa forhoppningsvis kommer vi kunna aka dit inom en snar framtid, det later ju sa mysigt!
   Jag och Morgan har ingen aning om hur det kommer bli i framtiden.. Han maste hem i sep pga armen, och som jag ser det har jag ju ett par ar kvar att "leka" runt. Sa om det ska fungera efter augusti kommer jag behova aka till Kanada och arligt talat vet jag inte hur det kanns.. Jag skulle sa garna vilja sata mig ner och bara leva just nu, ha ett hem och kanna att hemma ar bast. Det var faktiskt en valdigt lang tid sedan..

 
Digeridu en sadan vi vill prova pa har i Perth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0