Tisdag

Sadar ja, nu har man landat efter en mycket handelserik helg (blogg.se kranglade igar darfor kom ingen uppdatering)
Vi akte till Lancelin runt 9 tiden fredags morse, det tog ungefar 1,5 timme att aka till den lilla havsstaden. Vi kom dit och upptackte att man hade inte sa varst mycket privatliv i den lilla stugan vi hyrde, i rummt med kingsize sangen fanns ingen dorr utan ett drapperi som vagg och i det andra sovrummet hade det trangt in tva vaningssangar, dar fick  Michaela dela rum med Mike och Chloe, det varju trots allt Morgans fodelsedags helg ;)
Vi provade faktiskt att aka sandboard bada dagarna, men jag ar valdigt glad att jag Micha och Morgan gjorde det pa fredagen ocksa for pa lordagen blaste det som tusan sa vi akte bara ett fatal ganger sedan tyckte vi att det rackte. Vi hade sand overallt, och da menar jag overallt! Vi hade en sa mysig BBQ pa Morgans fodelsedag ocksa, precis vid havet och underbart god mat! Tyvarr blev Mike full som en kastrull och var bade otrevlig och ansvarslos, men vi andra hade iaf kul..  Jag sag en kengeru pa varan resa ocksa, dock var den dod och lag vid vagkanten, men nu har jag iaf sett en ;)



Igar var vi lite kultruella (om man kan kalla det sa) vi akte till en strand har i narheten som vi hade hort hade en skulpturutstallning, med endast tid att forlora begav vi oss mot platsen som lag ungefar 30 min bort. 60 olika skulpturer pa strandpromenaden, stranden och i vattnet var det vi fann. Gratis att kika pa och mysigt att strosa runt bland. Efter att varit sa kulturella var det dags for lite vatska, Morgan korde oss till Little Creature, en bar/pubb som ar i samma byggnad som dar dom gor olen och cidern som dom salger. Rigtigt mysigt faktiskt, precis intill havet och den godaste cidern jag har smakat i Australien an sa lange :) Jag och Micha tog oss en och en annan cider och resultatet var tva glada och fulla puckon som forsokte ovbersatta meningen och komiken i  ''Happ, Va hander det for skit idag da?' fran filmen Masjavlar till engelska.. Stackars Morgan..
Michaela har brant sig nagot fruktansvart pa benen, det ar nog det vasta jag nagongang sett (bortsett fran blasorna pa ryggen efter en oansvarslos skeppare ;)
Vi ar faktiskt lediga idag ocksa, sa vi ska troligtvis spela lite squash igen, jag tycker det ar sa otroligt kul. Det var tankt att Micha skulle folja med men hon hoppar nog over det denna gang vilket jag ocksa skulle gjort om min ben sag ut som hennes, ledsen att saga..

Har kommer lite bilder, dom ar dock lankade till facebook men de tar sada frutansvar lang tid att ladda upp bilder pa blogg.se..  http://www.facebook.com/album.php?aid=80246&id=716516905&l=0f0aa

Kommentarer
Postat av: gittan å l-g

härliga bilder, bara njut njut av livet du lever just nu. det se så jätte mysigt ut,ja så man nästan blir lite avis, jag skrev nästan....,, /kärlek från mamma

2009-03-10 @ 17:58:22
URL: http://michaelasresa.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0