Utkast: Nu har ...

Nu har jag jobbat en kvall efter tva dagar ledigt, kandes lite tungt.. Imorgon har vi fatt redan pa att det kommer 200 irlandare till pubben och ska "sorja" for att deras van varit med om en arbetsolycka... Underlig anledning att komma till pubben och dricka sig fulla for, men det ska de tydligen gora.. Sa ar det nagan stor fylledag den 17 mars ocksa, nasta tisdag, manniskor tar tydligen ledigt fran jobbet for att fira denna dag, S;t Patriks day.. Nar jag fragade en irlandare varfor de firar denna dag sa hon nagot defust om en Patrik som kom till irland och gjorde landet kristet, arligt talat lat det som om hon inte riktigt visste men att det var vart att fira.. Sa imorgon ska vi troligtvis ner pa stan och shoppa lite, jag ska kolla efter ett par billiga orhangen som ser ut som fyrklover, for tydlige representerar fyrklovern denna dag..
Arligt talat har det inte hant sa mycket idag eller igar, de anda nya nyheten ar att Michaelas pojkvan trorligtvis kommer ner den 7 april..De ska troligtvis spendera en vecka har sedan ska det till ostkusten och resa runt.. Ar sa avundsjuk! Vill ocksa resa, men arligt talat har jag absolut inte rad just nu och eftersom jag har detta jobb skulle det kanns dumt att slanga det i sjon.. Plus att jag inte skulle vilja resa ifran Morgan saklart ;) 
Haha nej nu ska jag ga till sangs efter 7 timmars hart arbetande och 2.5 staffis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0