Lediga dagen

Tillbaka till bloggen.. jaha vad har hant sedan sist?
Jo Ryan en van till Chloe och Morgan kom hit i sondags och aker hem idag, valdrigt snall och trevlig pojk, detta har alltsa latt till en hel del drickandes men dock inte for mig och Morgan eftersom vi ar ansvarsfulla sjalar som jobbar, haha.. Nejda men vi har varit fruktansvart avundsjuka att de andra har kvallarna lediga.
   Det har varit St Patriks day ocksa, och fy tusan va mycket manniskor, borjade jobba klockan 5 och slutade inte forsen 1.. Full rulle hela tiden! En toalett vistelse var det anda jag han med annars var jag fastklistrad bakom baren. Dock var denna dag en bra dag for dricks, Morgan och jag fick 78 au dollar i dricks under kvallen vilket ar ungefar 480 kr vilket jag inte klagar over :)
  I mandags var vi lediga sa da gick vi (jag, Morgan, Michaela, Chloe och Mike, Ryan och tva okanda bekanta tjejer fran Kanada, Gevin och Tracy (tva irlandare fran jobbet) Ian och hns flckavan) pa en thairesturang. Valdigt god mat och fruktansvart stora maltider som det alltid ar i Thailand, Gud vad jag saknar Thailand ibland! Efter den fruktansvart goda maltiden akte vi och bowlade, jag hade en blandning av tur och skicklighet och detta resulterade i att jag vann :)
  Ikvall ar det utgang, tjejerna for sig och killarna for sig.. Vi far se hur det artar sig. Ser iaf fram emot det jatte mycket! :)
Nej nu maste jag nog gora mig iordning, vi ska snart till flygplatsen och lamna Ryan..

Haha, nej forresten en sista grej.. Morgan gick och la sig tidigare an mig en kvall for jag ville sitta uppe och smaprata med Michaela och Ryan, nar jag senare kom till sangen och vackte Morgan kollade han pa mig med oppna ogon och sa "If it would be possible to have a jug(karaff) of you Jessica, I would have a mug!" Finns inte en sadan stor logik i denna mening men jag tror enda att det ar det gulligaste nagon nagonsin har sagt till mig, med tanke pa att nar jag vackte honom igen 10 min senare hade han ingen aninig om vad han hade sagt, han hade helt och hallet pratat i somnen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att läsa att molgan å du är skötsamma ungdomar...En riktig irlänsk pubkväll skulle man ju vilja uppleva, det är nog ett minne för livet det,,, eller? Hoppas ni fick en kul tjejkväll.

MEN HÅLLA.. GULLIGASTE NÅGON SAGT I SÖMNEN ÄR INTE DET; DOPPA HÄNDERNA I KANEL??????????

Har varma hälsningar till dej från farfar, pratade med honom i dag. Han mår bra, han kör Frida i korgen på rullatorn.. gulligt.Ha det skönt och va nu rädd om dej./ kärlek från din mammma

Lasse-g hälsar

2009-03-19 @ 19:21:01
Postat av: Pappa

Snöar ute HEMSKT !!!!!!! Ring när du är vid telef. Puss o kram

2009-03-24 @ 20:03:34
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: anna

Hej hej! hoppas allt är bra! det var ett tag sen du skrev nu :)jag misstänker att du har det så bra att du inte hinner skriva.. kramar !

2009-03-25 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0