Hemma

Nu ar vi hemma och har atergatt till vardagen.. Varan semester pa 10 dagar flog forbi utan att man han blinka. Men helt otroligt var det. Akte till nationalparker, pinnacles desert, Monkey Mia, Coral bay, Shell beach och mycket mer.. Jag tror att vi akte over 380 mil pa 10 dagar, jag korde inte en kilometer pga av att man maste vara 21 for att forsakringen ska galla "Ah sa synd" haha..
Tyvarr sa gick vi varandra pa nerverna denna resa, inte jag och Morgan men mot andra paret.. Hua..! 10 dagar 24/7 blir alldeles for mycket! Men nu ar vi hemma igen, de jobbar dagtid och vi nattetid sa vir ser knappt varandra.. 
Jag kommer snart lagga upp bilder pa varan semester men jag maste vanta nagra dagar, det har sin forklaring.. Men varfor tanker jag inte saga nu ;)
Nu har Morgan ungefar 2 veckor kvar pa Mighty Quinn sedan maste han lamna stallet.. Man ar ju bara tillaten att jobba 6 manader pa samma stalle nar man ar har pa ett Work and Holiday visum.. Manga stannar pa samma stalle och fuskar eller tar pengarna under bordet men eftersom Morgan vill bli polis maste han ha rent samvete nar det kommer till olagliga saker.. Har fatt reda pa att de till och mer gor longdetektortest pa de personer som vill bli polis i Kanada darfor kan en sadan sak stalla till det.. Men forhoppningsvis ska han fa jobba pa Rosies, en annan irlandsk pubb i 1,5 manad innan han aker hem den 17 juli.. 
Fick ett paket har om dagen av min kara mor! Ah va uppskattat det var kan jag lova.. Laktristuggumi, svenskt godis, svensk tidning och bea sas.. Och jag far inte glomma ett fint vykort over varan vackra lilla stad Nynashamn PS. Sitter pa kylskapet nu :)    

Nagra bilder kan jag dela med mig av:



En starnd som enbart var av snackskal..


Matning av vilda delfiner pa Monkey Mia

Kommentarer
Postat av: mamma

väntar med spänning till Fredag....vad komma skall????

2009-05-23 @ 17:11:00
Postat av: anna

Härligt! Jag tänkte bara meddela att jag mailar dig numer. Så kom ihåg att kolla ibland :)

2009-05-24 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0