Michaela ar en hal al att fa tag i , sa om du laser detta, RING MIG! ;)

Kom nyss innanfor dorren, har vart pa gymmet och svettas lite.. Fy tusan vad jobbigt, vill inte tillbaka..!
For ovrigt jobbar vi och jobbar och jobbar, nasta lediga dag ar pa tisdag. Da ar vi utbjudna av Gavin och Traysy att ga pa lyxbio :) Det ser jag faktiskt fram emot jatte mycket!
Igar kopte Morgan en Dideredoo i Freo sa vi ovade flitigt igar tills kinderna och halsen var fruktansvart trotta, men kul ar det.. Vi kommer troligtvis ta med den pa varan resa till Ex mouth sa efter det kommer vi vara proffs! ;) haha..
Nu har vi bestamt oss att vi ska bada med valhajar, fick en valbehovd namnsdagspresent av mor och Lars vilket resulterar i att vi inte kan motsta det! Valhajarna here we come! :D
Nej nu vantar duchen, jag stinker!

Jag har fatt reda pa att svenskt godis ar pa vag.. Kan inte vanta!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0