Onodigt ledig pa en tisdag...

...De slutade med att Morgan lagade svenska pankakor till mig :D
Nu ar det tisdag.. Ledig dag helt i onadan... Vi skulle ju bli utbjudna pa bio med Trasy och Gavin men eftersom Gavin ar sa otroligt smart har han inte bett om ledigt idag sa de puckot jobbar! Vilket resulterat i att vi tog denna dag ledigt helt i onodan.. Vi som ville jobba sa mycket som mojligt innan varan semester.. Irriterande!
Aja, tror att vi ska se filmen iallafall.. Med Chloe och Mike..
Igar stangde vi 22.30 sista timmen gjorde vi absolut ingenting, bara stod och fordrev tid.. Ganska skont for en gangs skull..
Idag ska vi till gymmet, efter det blir det nog en promenad till parken med Gavin, Trasy och Carra (hunden) och sparka lite boll, himlen ar namligen molnfri sa dumt att sitta inne..  Efter det tror jag nog att jag och Morgan antingen ska aka ner pa stan och sma shoppa eller se forsta  Xmen filmen om jag i huvetaget ska forsta nagot ikvall.. 
Har fatt hora att det finns massa vilda skoldpaddor uppe i norr, vilket ar en av mina drommar att se och simma brevid en vattenskoldpadda.. Hoppas, hoppas, hoppas vi ser en ( eller varfor inte fler) ;)


 

Kommentarer
Postat av: catarina

idag är det studentskiva på blue moon bar, synd att du inte är där! du vet att jag saknar dej och jag väntar på ett datum och tid till att skypa. hälsa morgan och puss!

2009-05-07 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0