Sondagen den 3 Maj, 01:09 pm

Jag pratade med Michaela idag, hon och Mike verkar ha en super skon tid borta pa ostkusten..! De ska ut pa en seglingstur pa tva natter och 3 dagar.. Later valdigt mysigt!
Igar stangde vi 12.. Natten kandes oandlig, den tog verkligen aldrig slut!
Just nu ar det anda jag tanker pa varan resa pa fredag! Langtar sa fruktansvart mycket.. Maste medge att jag inte alls tycker det ar synd att jag inte far kora bilen, kommer sitta dar bak och lasa min bok och kanske laga lite mat at de andra om de blir hungriga.. Later inte sa fruktansvart hemskt att sysselsatta mig med de i 10 dagar :)
Jag lagade svenska pannkakor till Morgan har om dagen och tillbehor var hjortronsylt och glass.. Han at sa att han holl pa att spricka..! haha... Sa det anda han vill ata till mellis idag ar pankakor.. Antar att jag far ta mitt ansvar som flickvann och laga honom nagra.. :P



Som ni kaske marker hander det inte sa mycket for tillfallet.. Puss & Adjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0