Vardag..

Tillbaka till vardagen kan man verkligen saga.. Jobb, jobb ,jobb.. Vi var lediga igar och vi ar aven lediga idag.. Igar akte vi ner pa stan och kopte en troja at mig som jag ska ha pa jobbet, borjar bli sa pass kallt.. Vi titade aven a en film, seven pounds.. En riktigt riktigt fin men sorlig film, bade jag och Morgan rekommenderar den! :)
Idag ska vi nog aka till Freo ( om Morgan kan kliva upp ur sangen nagon gang ;) vi ska nog tillbaka till den dar aborgin affaren med dideredooerna och bomeranger.. Kopa lite souvenirer, ar lite smatt dyrt men man stoder deras veksamhet och att dar inne ar riktigt riktigt fint!
Igar skypade jag med far och Catarina for forsta gangen sedan jag kom hit.. Trevligt, trevligt..
Nej nu ska jag vacka Morgan, gymmet vantar innan vara strapatser idag..


Kommentarer
Postat av: mamma

TACK!!! / Det kom i onsdags ska vidrabefodra det övriga

2009-05-29 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0