1 manad -3 dagar till julafton.. De du!

Da var det torsdag igen.. Har jobbat Tis, ons och idag och kommer jobba imorgon (fredag) och aven pa lordag. Det ar nagot slaks event har "Grey Cup" Jag tror att det har nagot att gor med en Fotbollsmatch (Amerikansk fotboll) Sa det kommer vara lite festligheter under helgen sa vi ska jobba i en kiosk, jag och Liz. Det kommer nog bli okey..
Igar slutade kvallen med en utekvall, mindre bra, spenderar pengar och mar pyton dagn efter.. Nej aldig mer (haha)
  Vi har faktiskt borjat kolla pa biljetter till Las Vegas pa allvar nu! Peter & Alison vill ocksa aka pga att Peter fyller ar i februari, sa det slutar forhoppningsvis med att vi aker alla 4.. Tom & hans flickvann vill ocksa aka, men Morgan sa att man skulle ta det med en nypa salt, sa da gor jag val det.. Vad vi kikar pa just nu ar att aka den 14 Januari och bli  borta i 4 dagar (3natter) priset ligger pa omkring 4000 med flyg och hotell. Inte sa farligt faktiskt. Skulle vara sjukt kul om vi kunde komma ivag :)
Nej nu ar jag utpumpad pa nyheter, sa mycket har det hant pa de senaste dagarna..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tokfia!! =) Batras bok är fantastisk! Jag älskar den. Jag gillar lappen där tanten inte vill att ungdomarna inte ska använda all varmluft och så har dom sparat lite i en påse på sidan! Underbart!



Hur är det annars?! Ska du stanna i kanada på heltid?

2009-11-27 @ 16:53:04
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0