4/9

Igar var vi pa zoo:t som sagt, mycket trevligt och vandra runt och se pa dom sma liven, alla var dock inte sa sma, de hade allt fran papegojor till flodhastar till giraffer.. Vi akte tag dit alldeles ensama, kredit till oss :)
Efter det akte vi hem och lagade mat och tog en liten tupplur innan det var dags for boxningstraningen. Det ar valdigt mycket kondition och ben. Det var inte lika jobbigt som forra gangen men fortfarande valdrigt jobbigt.. 
   Idag ska jag och Zandra aka och shoppa (kanske Liz ocksa) och ikvall blir det utgang :)
Imorgon jobbar jag igen, ser inte fram emot det. 3 till gud vet nar igen och pa fredag jobbar jag lunch.

Kommentarer
Postat av: gittan å lasse g

idag första snöflingorna, så nu vankas det vinter här.

allt som vanligt i nynäs,inget nytt.

ja ja ja jag ÄR en kyckling, nog om detta.

hörs å ses snart.

puss mor

2009-11-04 @ 18:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0